אחד על אחד – בקשה לסיוע כלכלי לפרויקט ליווי חולי סרטן בבתיהם על ידי מתנדבים

For an English version of this page click here

אשתי, שמחה יעל פזואלו לוי, נפטרה ממחלת הסרטן לפני כשנה וחצי. בשנותיה האחרונות יעל נעזרה במדיטציה ככלי להתמודדות עם מחלת הסרטן שבה חלתה. המדיטציה עזרה לה להשקיט את המחשבות ולקבל החלטות חשובות בצלילות, להתמודד עם פחד המוות, להתמודד עם כאבים פיזיים ונפשיים וכן לחיות בצורה שלמה ומלאה יותר את חייה.

יעל לא הסתפקה בלימודי מדיטציה ותרגול, אלא גם למדה ועזרה רבות לאחרים. היא הקימה קבוצת ישיבה לחולים שנפגשה פעם בשבוע. בעקבות הקבוצה הזאת קמו מספר קבוצות נוספות בנושא. היא הרצתה ולימדה על התמודדות עם מחלה וכאב בעזרת מדיטציה וכן נפגשה עם חולים ועזרה להם כמיטב יכולתה.

אחד מהפרויקטים עליהם חשבה ולא הספיקה לראות בהגשמתו ההי ליווי חולים בבתיהם. הרעיון העומד מאחורי פרויקט זה הוא ליווי אישי פרטני בהתנדבות של חולים שאינם יכולים עקב מצבם להגיע לקבוצות רגילות. מתנדב/ת מגיע אליהם הביתה ומלמד אותם מדיטציה. לאחר מותה התארגנה קבוצה של מתרגלים וחברים והקימה את הפרויקט.

פרויקט "אחד על אחד" פועל מאוגוסט 2014. מאז סייע באופן פעיל ל – 200 פונים/ות. חלקם נפרדו מהחיים, חלקן בתהליך של החלמה וחלקם עדיין מתמודדים ונעזרים בתרגול המדיטציה ככלי חיוני להתמודדות.

בפרויקט 60 מתנדבים מכל הארץ. כולם מתרגלי מדיטציה וותיקים שעברו ראיון אישי והתקבלו לפרויקט. הפונים מגיעים דרך פייסבוק, פרסום במייל, ומפה לאוזן. תפוסת המתנדבים מלאה רב הזמן. אופן התרגול כולל 8 מפגשים שבועיים. אורך כל מפגש כשעה. הפרויקט התנהל עד כה בהתנדבות מלאה. כרגע מועסקת הרכזת בהיקף של 12 שעות שבועיות. העסקתה התאפשרה בעזרת תרומה של עמותת תובנה.

בכדי להמשיך ולהפעיל פרויקט זה אנו זקוקים לעזרה כלכלית. התקציב הדרוש כולל:

  1. תשלום משכורת לרכזת המקשרת בין החולים למסייעים.
  2. הוצאות נסיעות עבור המסייעים.
  3. השתלמות למסייעים.

את התרומה נתן להעביר בשני אפנים:

  1. העברה בנקאית – לחשבון הבנק של "העמותה להנצחת שמחה יעל פזואלו לוי", בנק הפועלים, סניף 609, חשבון מספר 89953
  2. באמצעות PayPal:



תודה רבה
רני לוי

one-one-one